استقلال

استقلال


شرق: استقلال كه با رفتن فرهاد مجيدي زهر خط حمله خود را از دست داده در بازي با حافظيه با اينكه توپ و ميدان را در اختيار داشت، اما نتوانست از برتري خود استفاده كند و بازي را به فجر سپاسي واگذار كرد. پرويز مظلومي سرمربي استقلال هم موافق اين است كه با رفتن مهاجم باسابقه خود دچار مشكل در خط حمله شدند: مجيدي بازيكن بزرگي است. با غيبت او زهر خط حمله ما گرفته شده و مردم حق دارند. پرويز مظلومي كه در بازي با مس كرمان نيز بعد از باخت تيمش با شعارهاي تند هواداران روبه‌رو شده بود در اين بازي نيز با عكس‌العمل بد هواداران شيرازي تيمش روبه‌رو شد. او كه اين روزها به شدت تحت فشار است، پيش از اين گفته بود كه از تيم جدا خواهد شد. به نظر مي‌رسد اين حرف سرمربي به مذاق مديرعامل باشگاه خوش نيامده. 
 
فتح‌الله‌زاده در اين‌باره گفت: مظلومي هم از نتايج به‌دست‌آمده در دو بازي اخير ناراحت است، اما او تا براي استقلال جام نگيرد، از تيم ما نمي‌رود. او اول جام را به ما بدهد بعد برود. پرويز مظلومي و ساير اعضاي كادر فني از حمايت كامل مديريت باشگاه استقلال برخوردار هستند.
باخت استقلال باعث شد فتح‌الله‌زاده واكنش شديدي نسبت به باخت تيمش انجام دهد. او در اولين اقدام جواد زرينچه عضو هيات مديره باشگاه و پيشكسوت استقلال را به‌عنوان مشاور فني خود معرفي كرده است. البته گفته مي‌شود احتمال دارد، بعد از اينكه مظلومي نتايج بد خود را ادامه داد زرينچه جايگزين او شود؛ شايعه‌اي كه فتح‌الله‌زاده آن را تكذيب مي‌كند: زرينچه فقط مشاور من است نه بالاي سر پرويز مظلومي. او كار كادر فني را مي‌بيند و به من گزارش مي‌دهد. از سوي ديگر زرينچه هم به مربيان اين تيم اطمينان كامل مي‌دهد كه دخالتي در كار آنها ندارد و حتي بعد از 10 باخت نيز كادر فني تا پايان فصل در استقلال خواهد ماند:
 
 سعي مي‌كنم به لحاظ فني كمك كنم و تجربياتم را در اختيار بازيكنان قرار دهم. يكي، دو جلسه به تمرينات رفتم و اميدوارم بتوانم به عنوان مهره‌اي مفيد و موثر در مجموعه استقلال حضور داشته باشم. رابطه خوبي با مظلومي دارم و اين مسايل صحت ندارد. اگر مظلومي ۱۰ باخت هم بياورد، همچنان سرمربي مي‌ماند. به او پيغام مي‌دهم كه نگران نباشد چون خودش من را مي‌شناسد كه در اين وادي‌ها نيستم و به اين مسايل فكر نمي‌كنم. فتح‌الله‌زاده در دومين اقدام خود كادر فني را به باشگاه فراخوانده تا با يكديگر فيلم بازي را نگاه كنند و دلايل باخت استقلال مشخص شود. او در اين‌باره مي‌گويد: با اينكه روز گذشته تمرين تعطيل است اما از همه اعضاي كادر فني خواسته‌ام جلسه‌اي سه، چهارساعته داشته باشيم و فيلم بازي را ببينيم و دلايل شكست را بررسي كنيم. مكان برگزاري جلسه مشخص نيست و قصد داريم
 
به دور از حاشيه اين كار را انجام دهيم و به جمع‌بندي برسيم. مديرعامل باشگاه استقلال هر چند در صحبت‌هاي خود از مظلومي حمايت مي‌كند، اما به نوعي از قلعه‌نويي تعريف كرده است: هيچ گاه نبايد به دليل نتيجه‌ يكي، دو بازي سرمربي تيم را تحت فشار گذاشت. همين تراكتورسازي تا رده هشتم جدول پايين رفت و شايد همه از موفقيت آينده اين تيم نااميد شده بودند، اما با مربي خوبي همچون امير قلعه‌نويي اكنون توانسته به همسايگي استقلال برسد، پس ببينيد نتايج چند مسابقه نمي‌تواند ملاك ارزيابي مناسبي براي سنجش عملكرد مربيان باشد. استقلال ممكن است با اين نتايج حتي تا رده‌هاي دوم و سوم جدول هم پايين بيايد و اين چيزي است كه ما در برنامه‌ريزي‌هايمان هم پيش‌بيني كرده‌ايم، اما مطمئن باشيد قهرماني را به هيچ تيمي نمي‌دهيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: pooya ׀ تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , pooya4.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com